Sæsonafslutning i Aabybro Svømmeklub
Vi inviterer alle svømmere til en hyggelig sæsonafslutning mandag d. 22. juni.
Vi starter i vandet fra kl. 17.00-18.00, hvor der bliver mulighed for en sjov og aktiv afslutning på sæsonen sammen med holdkammeraterne.
Efter svømningen er der mad kl. 18.30, og derefter fortsætter vi med sociale aktiviteter og hygge frem til kl. 21.00.
Maden er betalt af klubben som tak for hjælpen ved denne sæsons weekendstævner.
Vi håber, at rigtig mange har lyst til at komme og være med til at runde sæsonen af på en god måde. Det bliver en aften med fællesskab, sjov og god stemning i Aabybro Svømmeklub.
Vi glæder os til at se jer!